5 клас Інформатика

04 квітня 2022 року

Урок повторення.

Тема: Введення, редагування та форматування символів і абзаців

Текст – основа текстових документів. Тому вводити, форматувати та редагувати текстові дані повинен вміти кожен.

·        Повторення раніше вивченого матеріалу

1.     Яким чином додати до документу фігуру?

2.     Що означає зелений маркер у фігур?

3.     Як створити схему?

4.     Як видалити символи, що знаходяться правіше курсора?

 З чого ж складається будь який документ? Документ може складатись з графіки та тексту. Розглянемо детальніше текст. Отож, при створенні будь-якого тексту перш за все ми вводимо символ (крапка, символ, знак оклику, тощо). З символів складаються слова, зі слів словосполучення, далі речення.  Речення утворюють абзаци і з декількох абзаців утворюється текст.

Для утворення нового абзацу потрібно натиснути клавішу Enter.

Якщо в документі відступи не проставлено потрібно встановити курсор в потрібне положення та натиснути клавішу Tab на клавіатурі. Саме ця клавіша відповідає за стандартний відступ. При постійному створенні такий відступів в документі абзаци будуть на одинакові відстані.

·        Практичне завдання (Слайд49-50)

Ввести текст, що продемонстровано та відредагувати його відповідним чином:


21 березня 2022 року

Тема: Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. 

 

 

 

 28 березня 2022 року

Основні обєкти текстового документа


 

04 квітня 2022 року

Тема уроку: Введення, редагування та форматування символів і абзаців

 

 11 квітня 2022 року

тема уроку Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота №4.

 

 

Розділ 1. Інформаційні процеси та системи






Урок 5. Створення файлів. Перейменування, переміщення та відновлення папок і файлів.

Урок 7. Практична робота №1. Створення файлів. Перейменування, переміщення та відновлення папок і файлів.




Урок 11. Списки. Додавання зображень із файлу.

Урок 12. Практична робота №3. Створення текстового документа з графічним зображенням.

Розділ 2. Мережеві технології та Інтернет


Урок 13. Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

Урок 14. Пошук інформації в Інтернеті. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету.

Урок 15. Безпечне користування Інтернетом. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.

Урок 16. Використання мережі Інтернет для навчання

Урок 17. Практична робота 4. Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання


Розділ 4. Алгоритми та програми





Урок 23. Лінійні алгоритми. Образи виконавця і різні виконавці в Scratch.

Урок 25. Алгоритми з повтореннями

Урок 25-2. Алгоритми з повтореннями

Урок 26. Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником

Урок 27. Алгоритми з розгалуженням

Немає коментарів:

Дописати коментар