Дата уроку 21 березня 2022 року
Дата уроку 28 березня 2022 року
Створення програмних об’єктів
04 квітня 2022 року
Тема уроку: ПРАКТИЧНА РОБОТА
Завдання 1 (тим у кого встановлена програма СКРЕТЧ. Намалювати малюнок за зразком)
Завдання 2 (виконати завдання в програмі Paint)
Розділ 1. Комп’ютерна графіка
Урок 1. Поняття комп’ютерної графіки.
- Правила поведінки та ТБ
- Вправа №1 «Техніка безпеки у комп'ютерному класі»
- Вправа №2 «Правила поведінки при роботі за комп’ютером»
- Практичне завдання
- Файли заготовки: Вправа 1.bmp
Урок 2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.
Урок 3. Векторний графічний редактор
Урок 4. Векторний графічний редактор
Урок 5. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.
Урок 6. Практична робота 1. Створення простих векторних зображень.
Урок 7. Практична робота 2. Створення векторних зображень.
Розділ 2. Комп’ютерні презентації
Урок 9. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів.
Урок 10. Практична робота №3 «Створення комп’ютерної презентації»
Урок 11. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Налаштування ефектів анімації об’єктів слайда.
Урок 13. Налаштування показу презентацій. Використання гіперпосилань і кнопок дій. Ефекти зміни слайдів.
Урок 14. Практична робота 4. Налаштування показу комп’ютерної презентації
- Завдання для практичної роботи
- практична 4.pptx
- ТЕСТУВАННЯ №2 (кабінет 301, Віталій Валерійович)
- ТЕСТУВАННЯ №2 (кабінет 201, Лариса Дмитрівна)
Розділ 3. Алгоритми та програми
Відео-інструкція як встановити Скретч 2
Урок 17. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
Урок 19. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Додаткове завдання. StudioCode - Художник, вкладені цикли, вправи 1-4.
Урок 20. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Додаткове завдання. StudioCode - Художник, вкладені цикли, вправи 5-6.
Урок 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Квадрати-межа (відео)
- Додаткове завдання. StudioCode - Художник, вкладені цикли, вправи 5-6.
Урок 22. Практична робота №5
Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
- Теоретичний матеріал (ПРЕЗЕНТАЦІЯ)
- Як працювати в StudioCode на смартфоні (ВІДЕО)
- StudioCode, Курс 3, Урок 7 (Бджола - умови, завдання 1-5)
Урок 24. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
- Теоретичний матеріал (ПРЕЗЕНТАЦІЯ)
- Як працювати в StudioCode на смартфоні (ВІДЕО)
- StudioCode, Курс 3, Урок 8 (Лабіринт - умови, завдання 1-5)
Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
- Теоретичний матеріал (ПРЕЗЕНТАЦІЯ)
- Практичне завдання - с. 109 підручник (ред. Ривкінд, 2019), вправа № 9 і вправа №10
Урок 26. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
- Теоретичний матеріал (ПРЕЗЕНТАЦІЯ)
- Вправа №1
- Вправа №2
- StudioCode, Курс 3, Урок 13.Бджілка - вкладені цикли (завдання 2-4)
- Практичне завдання
- ТЕСТУВАННЯ №3
Тестування № 3
Урок 28. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 29. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 30. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 31. ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Немає коментарів:
Дописати коментар