Початкова школа
Організація освітньої діяльності в 1-4-х класах
закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році здійснюється
відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,
Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію
національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки»,
Концепції Нової української школи (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів
України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про
схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»;
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/konczepcziya.html),
Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України № 87 від 21.02.2018 (у 1 класах), Державного
стандарту загальної початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України № 462 від 20.04.2011 (у 2-4-х класах). Визначені
Концепцією Нової української школи пріоритети реформування загальної середньої
освіти знаходять своє відображення в Державному стандарті початкової освіти
(2018). Звертаємо увагу на те, що Державний стандарт застосовується з 1 вересня
2018 р. для учнів, які навчаються за програмами дванадцятирічної повної
загальної середньої освіти (для учнів 1-х класів). У 2-4-х класах реалізується
Державний стандарт початкової загальної освіти (2011). Виконання вимог
зазначених державних стандартів є обов’язковим для всіх закладів загальної
середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності.
Державним стандартом початкової освіти (2018)
визначено, що початкова освіта має два цикли навчання (1 - 2 і 3 - 4 класи), що
враховують вікові особливості розвитку та потреби дітей і дають можливість
забезпечити подолання розбіжностей у досягненнях, зумовлених готовністю до
здобуття освіти. Зміст освіти в документі представлено в дев’яти освітніх
галузях: мовно-літературній, математичній, природничій, технологічній,
інформатичній, соціальній і здоров’язбережувальній, фізкультурній,
громадянській та історичній, мистецькій. Кожна галузь описана через загальні
результати навчання та обов’язкові результати навчання здобувачів освіти.
Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу
ДЕТАЛЬНІШЕ... Скачати тут...
Немає коментарів:
Дописати коментар