понеділок, 11 грудня 2017 р.

Всеукраїнський тиждень права

В період з 04.12.2017 року по 08.12.2017 року в школі проведено Всеукраїнський тиждень права. В рамках тижня проведено наступні заходи:
- протягом Тижня діяла виставка літератури на правову тематику;
- в понеділок відбулося урочисте відкриття Тижня права;
- протягом Тижня класними керівниками та класоводами проведено ряд заходів:
1 клас – хвилинка інформації «Закон і ми»;
2 клас – бесіда «Я і закон»;
3 клас – година спілкування «Я - громадянин»;
4 клас – бесіда «Мої права»;
5 клас – бесіда «Ти – людина, громадянин, отже маєш права»;
6 клас – година класного керівника «Мої обов’язки»;
7-8 клас – виховна година «Мої права»;
9 клас – бесіда «Право на особисте життя».
- вчителем правознавства проведено:
·        Захід для учнів 9 класу «На терезах Феміди»
·        Захід для учнів 8-9 класів «Стародавні закони»
·        08.12.2017 року проведено Всеукраїнський урок «Права людини» для учнів 6-9 класів
·        Виставка малюнків «Права людини», «Права дитини» для 1-9 класів.
- психологом школи проведено тренінг «Торгівля людьми» для учнів 8-9 класів.

- в п’ятницю відбулася лінійка-закриття Тижня права, нагороджено переможців, активістів Тижня.


Немає коментарів:

Дописати коментар