Сприйняття
світу учнями 6-10 років за своєю суттю є цілісним як цілісне і саме довкілля.
Потреба подолати протиріччя між розподілом освітнього процесу на окремі
предмети, з одного боку, і цілісністю світу та цілісністю сприйняття дитиною
довкілля, з іншого, потребує активного запровадження інтегрованих уроків. У межах таких уроків вивчається підпорядкований одній
темі матеріал із різних навчальних предметів. Методика таких уроків
розробляються вчителями на міжпредметній основі з урахуванням дидактичної
доцільності, а їх змістова і структурна цілісність забезпечується добором
об’єкта вивчення. Головною метою інтегрованих уроків має бути не виклад максимального
об’єму інформації, а формування цілісної картини світу і підвищення
пізнавального інтересу учнів.
Вчителями Пожарською
Надією Дмитрівною та Тишковець Оленою Миколаївною було проведено інтегрований
урок у 3 класі (математика та інформатика). Тема з математики. Закріплення знань про віднімання і додавання
круглих трицифрових чисел з переходом
через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних
дій. Тема з інформатики. Узагальнення
знань з теми «Людина та інформація»
На нашу думку, цілеспрямовані інтегровані уроки вносять в звичайну структуру шкільного навчання новизну і оригінальність і мають значні переваги: підвищують мотивацію, формують пізнавальний інтерес, що сприяє підвищенню рівня знань і вихованості учнів; сприяють формуванню цілісної наукової картини світу, розгляду предмету, явища з різних сторін: теоретичної, практичної і прикладної. Крім того, проведення інтегрованих уроків сприяє зростанню професійної майстерності вчителя, оскільки потребує від нього володіння методикою нових технологій освітнього процесу, здійснення компетентнісного підходу до навчання.
На нашу думку, цілеспрямовані інтегровані уроки вносять в звичайну структуру шкільного навчання новизну і оригінальність і мають значні переваги: підвищують мотивацію, формують пізнавальний інтерес, що сприяє підвищенню рівня знань і вихованості учнів; сприяють формуванню цілісної наукової картини світу, розгляду предмету, явища з різних сторін: теоретичної, практичної і прикладної. Крім того, проведення інтегрованих уроків сприяє зростанню професійної майстерності вчителя, оскільки потребує від нього володіння методикою нових технологій освітнього процесу, здійснення компетентнісного підходу до навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар